Translate

Wednesday 8 August 2012

I love you to the moon and back.

Nu är jag någonstans i mitten av min semester. Tiden går för fort så det gäller att hinna med att ha det bra innan de är över och verkligheten väntar runt knuten.

De dagar och veckor som gått har varit för det mesta underbara för jag har spenderat dem med de människorna som jag är så glad över att jag får ha i mitt liv. Det är de som oavsett hur allt sett ut stannat kvar. Har även träffat några nya människor som jag är himla glad för. För när allt kommer omkring så är det alltid sin familj och sina fina vänner man har kvar. 

Jag som sen tidig ålder har levt i förhållande som avlöst varann vet att man ibland prioriterar kärleken framför allt annat. Det har jag gjort. Men när jag ser tillbaka så är kärleken borta och kvar står vännerna.
Och jag kan helt ärligt säga att utan dem hade jag inte orkat med det som detta året än så länge bjudit på. Aldrig. Så jag vill berätta för er, nya som gamla att jag älskar varenda en av er och tack för att ni finns. Prioritera fel kommer jag aldrig att göra igen. Det andra finns bara till ett tag och sen krossar en.




1 comment: