Translate

Thursday 2 August 2012

18.58


- Om du ska över sundet nån gudsförgäten kväll, vill du ta med en hälsning till nån väldigt speciell?

vill du ge henne mina bästa och säg till henne sen, att jag alltid varit stolt över att vara hennes vän.
säg att några av dom dar som vi hade med varann var några av de bästa som jag nånsin haft.
och säg att jag är ledsen för alla fel som blev, men att inget enda av dem var menat som nån slags elakhet.
Säg säg säg säg allt det där från mig.

Du förresten glöm inte å säg att det finns saker som hon sagt, som jag alltid ska ta med mig hon kunde va så briljant. O säg att jag tycker det behövs många fler som hon, hon bär en doft av nåt som är större.
Och du förresten en sak till kan du komma ihåg, jag vet hon tror mitt hjärta är en död o iskall sten.
Säg att inget kunde vara mera fel än just det. Det är bara att om jag skulle gett allt det hon ville ha
skulle ingenting av det hon älskade från början till slut blivit kvar.
Säg säg säg säg allt det där från mig.

Och jag vet hon letar efter nått enkelt o nått rent, Jag vet hon längtar efter nått aldrig jag kunde ge.
Men säg att jag hoppas hon hittar nån som kan, säg att jag hoppas hon hittar nån som håller henne varm.
Säg säg säg säg allt det där från mig.


No comments:

Post a Comment