Translate

Wednesday 16 March 2011

Ett årtionde du skulle vilja uppleva :
1960s
1970s
1980s
En superkraft du skulle vilja besitta :
Jag hade önskat att jag kunde flyga. Tänk att man bara kan lyfta när man vill och bara flyga iväg till en annan plats.
Din bästa egenskap :
jag är empatisk och vill aldrig egentligen göra någon ledsen.
Min sämsta egenskap :
Känns som om jag har ganska många. Dock är de främst dåliga för mig själv. Jag tänker ofta för mycket och lever mig in i saker, fantiserar och på något sätt stänger ute världen.  Jag känner mig ofta ensam och kan må fruktansvärt dåligt av saker som egentligen inte rör mig.
Det vackraste djuret i världen :
Vår lilla Stig så klart.
Finaste sången just nu :

Sadness is a blessing & Reaching forward
Finaste artisten just nu :
Håkan vem annars ?
Finaste namnen :
Juni, Saga, Novak
Finaste frisyren :
Rufsigt
Favorit kroppsdel :
Nacken på en pojke som heter christoffer
Din dröm pojke/flicka beskriv med ord :
Precis som denna fina Christoffer. Omtänksam och snäll vacker utanpå och inuti. Helt obeskrivligt underbar.
Något/Någon som fascinerar dig :
Musik och Människor på gott och ont.
En bild som är fruktansvärt fin utan att riktigt veta varför :
Guess I just like ravens.
Alla som vill är utmanade att göra denna lilla listan! De bilder som inte är mina kommer här ifrån .

No comments:

Post a Comment