Translate

Tuesday 8 March 2011

                    Saker att se fram emot                  
Nu på våren och framöver är en hel del saker bokade som jag ser fram emot med hela hjärtat. Närmast är nog Annas lilla födelsedags firade med tjejerna. Ska bli super mysigt med övernattning och grejer. Den 29de har jag och älskling varit ett par i tre år, hoppas på lite extra mys då! Efter det i ordningen kommer det bästa absolut bästa den 8de April ska jag och älskling se finaste finaste Håkan i Kristianstad. OH MY GOD vad jag längtar! Den 12de ska jag testköra inför min intensivkurs i Kristianstad, spännande. Den 29 åker vi en buss upp till ullared svägerskorna och jag + Ollie. Ska också bli galet skoj! Har redan börjat skriva på min långa lista. Men lär göra om den tusen gånger allt efter. Det är något speciellt med listor.

No comments:

Post a Comment