Translate

Tuesday 8 March 2011

               Det har varit en lång lång tid.              
Ja det har absolut varit ett tag sen jag skrev här i bloggen. Ibland tappar jag bara suget och har ingen ork att skriva en massa. Sen sist vi sågs har det hänt en massa skoj. Bland annat så har jag blivit 22, vi har varit ute och svirat, grillat och haft fina människor runt oss, saker och ting har blivit bokade och efterlängtade våren verkar så smått ha kommit till oss. Underbara årstid.
Denna super fina lejongula väskan fick jag av Pappa ed familj.
Så himla glad jag blev efter att ha haft ögonen på denna en längre tid.
Myssen är ingen present men gud vad jag älskar den. Den ska användas flitigt så fort våren är här på riktigt!
Min finaste gitarr, som jag fick av hjärtat i present. 
Är den inte obeskrivligt vacker ? 
Fick också en skrivare så jag kan skriva ut fina sånger med ackord att spela efter. 

No comments:

Post a Comment