Translate

Wednesday 16 February 2011

Idag har jag förälskat mig i nytt, tänkt och rotat i gammalt.
Det stämmer. Idag har jag varit ledig och städat och gjort fint hemma. Tidigt i morse kom jag över lite musik, ny för mig och jag bara tänkte "detta måste vara det bäst som hade kunnat hända mig just idag". Bandet heter City and Colour. Underbart underbart. Jag har rotat i gammalt och lyssnat på Eldkvarn samtidigt som jag tänkte på min nya äppelröda fender gitarr som snart kommer hem på posten. Tänkte att "den här ska jag lära mig". Föresten så har jag fått den i present av Todde i med att jag blir 22 nästa fredag. Han är obeskrivlig. Nu i kväll bakade jag kärleksmums och så bjöd vi över Staffan på film. Men nu ska jag snart sova, jobb i morgon.
City and Colour - The Girl
Eldkvarn - Ta min hand
Bildkälla

No comments:

Post a Comment