Translate

Wednesday 16 February 2011

                       Alla ♡ & annat.                     
Helgen spenderades i Hässleholm hos Mattias & Cajsa. Vi åkte hemifrån redan vi sju. Dörrarna hade frusit fast på grund av den kalla morgonen. Men iväg kom vi till slut med packning och hockey utrustning.
Killarna spelade i tre timmar. Jag fotograferade med tre olika kameror och höll på att frysa fötterna av mig. Vi åt och åkte hem till lägenheten och drack kaffe. Männen åkte och köpte ännu mer hockey utrustning och jag och Cajsa pratade musik. Kul med en tjej som uppskattar't. På kvällen blev det kalas och de flesta drack gott. Todde pratade om sin nya utrustning och var rysligt stolt. Det är jag med, över honom. På lördag är det dags igen men i Malmö. Vi åkte hem ganska tidigt på söndagen. Vi hade en mysig söndag i soffan med film + popcorn.

140211 dagen är väl egentligen inte så speciell. Vi har aldrig riktigt firat den mest bara gett varann en liten gåva, annars har dagen varit som vilken annan. Förra året låg jag på sjukhus så denna alla hjärtans är jag en blindtarm fattigare. Hur som helst så fick jag en stor fin ros av Todde när han kom hem från jobbet. Ett rött hjärta och ett litet i betong. Efter mitt jobb hade jag fixat en liten present som jag fick snabba mig att göra ordning innan T kom hem. Det var ett kort på oss i en vit ram vi hade sen innan och ett litet citat av Bill Wilson. Den romantiska middagen vi hade tänkt oss blev istället hemma gjorda köttbullar med stekt potatis och sås. Nog det godaste som finns.
Den fina rosen jag fick.
Tavlan T fick.
Lite pappers pyssel som egentligen inte hör hit.

No comments:

Post a Comment