Translate

Wednesday 9 February 2011

                              Yellow                                
Godmorgon. Idag är det verkligen drömväder, Man får liksom riktiga vårkänslor och vill börja putsa fönster , dekorera i grönt, köpa snittade tulpaner och öppna balkongdörren. Men så har jag en massa andra sysslor som väntar idag. Nämligen att sitta och skicka iväg en massa mail och ev ringa på lite jobb. Som det ser ut nu är jag anställd på timmar men jag går snart (har redan ett antal gånger) bananas här hemma! Finns inget värre än att bara driva runt hemm och inte få saker gjorda inte vara social och känna att min insats gör skillnad att inte dra in pengar. Jävla skit, är så trött på allt detta. Undra när man någon gång ska få lite medvind. Förutom detta har jag tvätt tid idag, så det kommer i alla fall lukta gott kring mig när jag sitter här och långsamt dör. Önskar bara man kunde ta sitt pick och pak och försvinna. Till Thailand kanske, bosätta sig där och bara njuta av livet. Sverige är inget kul i dessa tider.

Nä nu blir det att koka mig en kopp kaffe och sen börjar det.
Bildkälla finns här.

No comments:

Post a Comment