Translate

Tuesday 8 February 2011

                         I Follow Rivers                          
Godkväll på er. Idag har det varit en minst sagt blåsig dag. Öppnade garderoben och såg de nya röda conversen jag köpte i Thailand. Helt oanvända och jag kan knappt vänta tills det blir vår så de kan åka fram och på utan att bli förstörda av slask och salt. Idag la jag även ut en annons på blocket. Min absolut första.
Odd molly jackan ska säljas och tradera kändes helt för jobbigt. Än så länge har två personer hört av sig så jag tror nog att jag kan få den såld. När vi var uppe i Karlskoga förra veckan så köpte jag och älskling nya jackor. Todde hittade en galet fin Jack n' Jones jacka och jag hittade en stor varm parkas liknande jacka från Vila + världens finaste kappa från Cream som jag bara  ä l s k a r . Och är det något jag har i överdriven mängd så är det jackor, har bara blivit på liksom. Så nu åker Odd och kan göra någon annan väldigt glad. Tänkte ni skulle få se lite grann av det nyaste i min garderob.
Min fin fina topp trån Zara. Köpte den seconhand för ett tag sen.
Datorfodral i nitar från GinaT.
Ett av mina bästaste köp någonsin. Mulberry väskan Alexa, finns inget snyggare! 
Fin fin ögonskugga i skimmer från Mac, Thailand. 
Min super tuffa väska från Thailand, en kopia men har glömt av vilket märke. Kan det vara J.Choo?
Nya koftan i favvo färgen. Rea rea  på JC i Karlskoga 89 riksdaler.
Här har ni nyaste kappan från Cream jag skrev om. 
& den sköna duniga jackan, min nya udeliggar jacka som vi säger...

No comments:

Post a Comment