Translate

Tuesday 6 September 2011

Ut ur denna staden

Om ni nu tittat in så kan ni börja med att trycka på play och lyssna på en fin bit medan ni skummar igenom detta inlägget. Ni kommer inte bli besvikna det är ju BD med out of this town. :) 
Det var några dagar sedan sist, men jag har jobbat så himla mycket att det inte riktigt funnits tid över till detta. Men den lilla lediga tid jag haft har varit underbar. Vi har fått den nya sängen och vi sover så bra i den. Vi har haft mysig dag i Kristianstad, varit på release party i Lund & ätit gott i Malmö.

I k-stad hittade jag och köpte minsann de där fina skorna från Scorett. Tyvärr så har jag fått jätte mycket skoskav så de har fått stå länge nu. Nackdelen med nytt. 
Här har ni lilla sängen, utan gavel än så länge. I sovrummet väntas piff :)
Finaste örhängena, från SpecialMe
Mirakel på burk, Make Up Store. Jäkligt bra att ha i väskan, speciellt nu när mn hud
har gått i strejk eller något. Antingen är jag sönder stressad eller så äter jag för mycket choklad.
Eller så är det årstiden. 

1 comment:

  1. Sängen var finfin...kan tänka mig att det blir ännu finare med en fin gavel...oj det blev många fint!! haha...ha en fin dag vännen!!! :)

    ReplyDelete