Translate

Monday 12 September 2011

Trubbel

Nu är det riktig höst. Ute börjar det blåsa extra mycket och regnet smattrar på den smutsiga rutan. Men det gör inget att de inte är rena nu när det är höst tycker jag. Sen sist vi sågs har det varit mycket mys och mycket vardag. Jag har varit i källaren och rotat fram lite varmare jackor, i hopp om att hösten skulle komma på riktigt. Jag har druckit gott indiskt te och spelat min nya vinyl skiva, Håkan live på Way out west 2010. Den köpte jag i min absolut favvo affär i K-stad. Kan drömma mig bort där i timmar och komma hem med en hel bunt varje gång.

I morgon har jag många järn i elden, det blir jobb hela dagen och sen efterlängtade frisörbesöket.
Äntligen (förhoppningsvis) ska jag få en fin färg på håret. Har inte färgat sen det gick av för ca ett år sedan.  Så nu har det väl fått vila tillräckligt tycker jag. Dock är jag inte riktigt säker på hur det ska bli i nu. Så vi får väl se i morgon!
Några av våra nyaste "nyköpta" skivor.

No comments:

Post a Comment