Translate

Thursday 15 September 2011

Just nu luktar det väldigt gott i våran lilla bil, I Söndags när jag och Carolina var på uttflykt på stenshuvud så stannade vi till vid en liten butik/café. De sålde en massa fint d bland annat de underbara Yankee Candle's. Skulle dör för att få ett skåp fyllt av deras burkar i olika dofter och storlekar. Denna gången blev det inget ljus men det blev ett paket med tre stycker wounderbaums stavas det så tro? med doften Clean Cotton. Jag tycker bara att det är så svårt att besämma vilken doft jag ska ha när jag väl köper mig ett litet ljus.. Det finns ju tusen att välja mellan. Nästan i alla fall.

På tal om goda dofter så måste jag nog alldeles snart köpa mig någon av de där clean parfymerna. Jag verkligen älskar dem. kan sitta och lukta på dem i all evighet.

No comments:

Post a Comment