Translate

Sunday 9 October 2011

Flight of the crow

Godkväll mina vänner. Nu är helgen snart över och en ny vecka tar vid. Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt hemma själv. Dagen har väl varit skön men långsam och emellanåt ensam. Både Fredag och Lördag bestod av kalas, så det har inte blivit mycket tid hemma. Men lite kalas och uppbokade helger är ibland skönt. Ikväll har jag tänkt mig att handla hem allt gott som jag kan hitta i den lokala butiken och sedan bara mysa i soffan. För en liten stund sen så bara av en slump hittade jag ett album som verkligen är jätte bra. Passar verkligen in som bakgrunds musik till den här söndagen. De heter Passenger och albumet Flight of the crow. Lyssna på Spotify om ni tror det passar er söndag lika mycket som min. ☂

No comments:

Post a Comment