Translate

Monday 10 October 2011

Ett fint brev på en Scandic lapp

En fin grej, Ni kommer kanske ihåg hur jag tjatade om att jag ville se Those Dancing Days på Malmöfestivalen, Men tyvärr så funkade det inte med jobb så jag missade tåget. Jag vart himla ledsen och besviken över detta. Jag har ju lyssnat på dessa grymma tjejer sen de kom med sin första Ep 07. Så, när Andreas kom  och hälsade på oss igår hade han med sig en liten lapp fint ihopvikt. Jag öppnade och läste och blev väldigt förvånad och glad. Det var en handskriven lapp från Lisa Pyk, som spelar synt i bandet. Det hade väl gått till så att en vän Mikaela hade träffat bandet efter spelningen och berättat om min besvikelse över att ha missat dem, därav lappen =)

Tyvärr så finns de ju inte längre eller bandet i alla fall, de tog en paus nu i somras av olika anledningar antar jag. Men till min lycka så har jag hört att tre av tjejerna från bandet även Lisa har startat ett nytt band som man kanske snart kommer att få höra något av. Tror att de kallade sig för Vulkano.

No comments:

Post a Comment