Translate

Tuesday 16 August 2011

Body America, Toast to the coast

Tips! När jag var på Gekås i början av våren gjorde jag ett riktigt klipp. På en hylla vid kosmetik avdelningen stod det något som min näthinna registrerade snabbt. En massa produkter från Body America. Visste då inte så mycket så jag köpte bara en scrub som sen visade sig vara helt makalös bra, och doftar underbart gör den med. Det var något med de fina tuberna som var så snyggt retro. Jag köpte den beiga, Toast to the coast, men det fanns en massa att välja mellan. Det sjukaste är att jag betalade 14,90:- för den och på internet kostar de kring 150:-. Så kommer ni någon gång över de här fina grejorna. KÖP! Önskar jag köpt en massa massa mer! Varför blir man egentligen snål när man väl har bestämt sig för att handla ? Och när man egentligen inte borde jag man knappt låta bli, då behöver  "vill" man ha allt .

Så här bra är den :Toast To The Coast Body Scrub, en fräsch doft av hav och druva. Lämplig för både ansikte och kropp, denna body scrub exfolierar lätt och tar bort döda hudceller. Med hjälp av tillsatt vitamin E och Ceramide 3 så kan den användas dagligen för att bibehålla hudens elasticitet. Perfekt för känslig hud, bra för alla hudtyper.
  • 72% ekologiska ingredienser.
  • Fri från Parabener, BHT & UREA.
  • Ej testad på djur.
  • Dermatologiskt testad.
Innehåll: 177 ml
129 kronor på Eleven.se 

No comments:

Post a Comment