Translate

Tuesday 5 April 2011

          Jag tror när vi går igenom tiden att allt det bästa inte hänt än         
Tre dagar kvar, bara tre dagar kvar tills jag står på Kristianstads Arena helt och håller i min egen värld. Min egen drömvärld där jag bara tar in allt jag bara kan. Euforiska känslor blandat med fina texter om kärlek och hopp. Känns som att jag kommer att vara helt okontaktbar. Hur som helst så kommer det bli ett minne jag kommer att ta med mig vart jag är är  i livet. Ett minne jag kommer att berätta om för dem som kommer efter mig. Jag har läst de flesta recensionerna och gemensamt har de alla att det här är en konsert man inte ska missa. Jag är glad att jag ser honom nu, och inte inte för flera år sedan på något sätt. Jag tror man får se mer av den han är och vara med och få höra om det han har nu när han är på den plats i livet han vill. Om ni förstår vad jag menar. Jag låter nya skivan tala för sig själv.

No comments:

Post a Comment