Translate

Tuesday 5 April 2011

      Jag känner pojken här i fönstret mitt emot, han samlar drömmar i fickan     
God kväll kända och okända. Idag har jag varit ledig och det är jag väldigt tacksam över eftersom jag vart ganska trött efter igår. Jag har ordnat på klädstången och tvättat idag. Tänkte jag ville visa er lite nytt. Det var ett litet tag sedan jag visade upp något här. Så det är väl dags. Kanske skänker det någon lite inspiration eller avskräck vem vet.
Här är då lite nytt och lite gammalt. Min fina mysse och väska är ju inget direkt nytt, men tycker så mycket om dem så jag ville gärna de skulle få vara med. Annars är det senaste Skor + kräm & spray alá Vanilj, foundation, Svarta höga Chinos & hålig magtröja från Åhlens, Hennes & Mau & Lindex En liten utflykt till Ystad och Simrishamn så vips. Foundationen är ny för mig, men jag måste säga att jag tycker väldigt mycket om den! Man får en slät och fin hy. I lördags åkte jag, Olli & Andreas in till Malmö för lite shopping. Där inne var det 16 grader varmt och solen nästan färgade kinderna. Otroligt härligt. Todde var också i Malmö men inte för shopping utan han var på arenan och spelade hockey, så kul för honom att han fick den möjligheten. I Malmö hittade jag ett par svarta jeans som satt som klippta och skurna för mig, en kort brun skinnkjol & en vit magtröja. Jag älskar verkligen magtröjor så länge de går nedanför naveln, och om inte vill jag gärna ha något annat högt i midjan.

På kvällen var vi bjudna på 26 års kalas hos Christian & Simone. De bjöd på god smörgås tårta med dryck till. Jag hade galet skoj, så tack så mycket fina vänner för det. ☀

No comments:

Post a Comment